17 Mart 2015 Salı

ALLAH'ım canımızı beraber al..

Ondan haber alamamak, konuşamamak sesini duyamamak..
Hastalığından dolayı birgün telefon gibi cihazlar yasaktı, hiç bi şekilde haber alamıyoduk birbirimizden deliriyoduk özlemiştikde zaten..
Papatyam hastalık dinlemedi ve bir mesaj attı ben iyiyim deli merak etme sende iyi ol diyee vuhhuuuu dünyalar benim oldu öyle mutlu oldum ki anlatamamm.. :)
   O bir gün hayatımızın en zor günlerinden biri oldu sanki, ben askerdeyken napıcaz hiç bilmiyorum kaçar kaçar gelirimde askerliği yakmak olmaz şimdi dimi uzar beter oluruz okulu asmaya benzemez ama ben her türlü ararım konuşuruz azcıkda olsa özlem gideririz :
   Papatyam ahirim zamanım dünüm bugünüm geleceğim seni öyle özledim ki baharı özleyen kuşlar çiçekler gibi, sana geleceğim gün güneş doğacak ve bende mutluluk bakışları yeşerecek vede açacak kalbim ise cıvıl cıvıl olacak sana aşk sözleri sevda özlem duyguları söyleyecek en güzel tonda AŞK tonunda..

Seni özlemek..

Öyle farklı ki seni senleyken, seni uzaktayken seni her an özlemek..
Ama bu güzel birşey çünkü içinde sen varsın sen varsan herşey güzeldir ne kadar acı versede..
   Kimi zaman özlemekten ağlamalarım oluyo acı veriyo ama olsun işte dediğim gibi içinde sen varsın ve senin için düşüyor o damlalar o kadar değerliler kii hihi çook tatlılar :)


KADINIIMM!!

Son zamanlarda ki en büyük duam ne biliyo musun ?

" ALLAH'ım canımızı beraber al "

Neyse yazmak istemiyorum düşüncesi bile mahvetti şuan, klavyeye düştü damlalar olmaz yazmak düşünmek istemiyorum ettim duamı işte..


Neysee oof dolunay bi suss şeyyy aşkıımm ilk okulu düşledim bugün biliyo musun, pazartesi olsada onu görsem cuma çıkış saati gelmesin okul bitmesin onu hafta sonu özlemiyim diyişlerim geldi de, ya ne günlermiş şuan sana sahibim ve seni o günler gibi özlüyorum ama özlediğimde koklayabiliyor ve gözlerinde beni görebiliyorum, ağzındanda SENİ SEVİYORUM ADAM! gibi hayatıma güneş olan o sözü duyabiliyorum çook sanslıyım yaa hemde çook bugün benim oluşundan tamm 108 gün geçti Rabbim nice 108ler göstersin ..
Sensiz hiçbirşeyin tadı yok bunu bil yarim, seni her an özlüyorum iyiki benimsinn ..

                                                                                                  Dolunayın..