23 Nisan 2015 Perşembe

Yare Özlem..

Vee yine yarden uzaktayım..
O'na özlemim büyüdükçe büyümekte..
Neyliyeyim hayat bu işte gelecek için yarin yanından uzaklaştım, ne güzeldi aynı havayı solumak aynı şehirde olmak ama yine zaman aktı uçtu olsun diyorum olsun elimi kalbime koyuyor ve dinliyorum bana şu nağmeleri sıralıyor;

Ben burdayım hayatım ben burdayım hisset beni sevdam!
Derin bir nefes alıp gözlerimi kapıyor ve şükür ediyorum bunada şükür o benim ya bunada şükür diyorum, zaman akıp geçir ya bu yanı ne kadar acı versede bi yandanda iyi çünkü yuvamıza bir adım daha yaklaşıyoruz.
Ben ona öyle farklı bir aşkla bağlanmışım ki gözümü kapar kapamaz bööö diyip burdada ben varım dercesine heryerde karşıma çıkıyor, mesela bugun öyle güzeldi ki gözlerimi kapadım elimi kalbime koydum yine çıktı karşıma açmak istemedim gözlerimi, zaten kimi zaman uykuya dalarım öyleyken yinemi uyuya kaldın der papatyam bilmez ki onu görürken açamayıp gözlerimi uyuya kaldığımı oda burda öğrenecek bunu, uyuya kaldığımda anlıyacak onu düşlerden uyuya kaldığımı :)
Hayat zor olabilir ama şu var bir yol arkadaşınız var ise ne kadar zor olursa olsun gülümsemeyi biliyorsunuz, ne kadar zor günleri gülerek atlattığımızı bir biz birde Allah biliyor hep ağzımızada şu ayetler dolanıyor "ALLAH SABREDENLERLE BERABERDİR!" öyle rahatlıyoruz ki, huzur bulup unutuyoruz sıkıntıları acı veren dertleri..

Ahhh sevdiğim seni öyle özledim ki senden ayrılalı saatler oldu ama sanki bana bizi asırlar oldu ben şimdiden nee zaman geleceğimi düşünür oldumm :)
Sahi ne zaman gelicem ben :)

Aşk pınarım, can özüm, sevda güneşim, ben olanım aşk kokanım..
Seni çook ama çook seviyorum, elimi koydum kalbimize ve seni dinliyorum çenen düştü yine sabaha dek dinleyeceğim seni söz veriyorumm..
İyi ki benimsin Allah için sevdiğim..
Dolunayının en güzel duasındasın duama amin olanım ..

                                                              DOLUNAY


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder