Eskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir Emlak

21 Ocak 2015 Çarşamba

Papatya'm ..

   Bak senden habersiz blog'u açtım ve yazmaktayım.
Seni sevdiğimi durduk yere paat! diye söyleyişim gibi oldu buda işte, tutamadım içimde açtım bilgisayarı yazmaktayım yüreğimden kopanları..
   Ahiriimm, sabah güneşim, umut dolu yarınım, feracesine toz kondurmadığım, biliyo musun senin en çok da güçlü ve sabırlı olusunu seviyorum. Ben böyle oluşunu kardelene benzetiyorum, çünkü kardelenler kışın soğuk ve karlı günlerine aldırış etmeden karları itip çıkar ve rengarenk açarlar bembeyaz karın üzerinde öyle güzel görünürler ki sapa sağlam vede dimdik!!
Sende öylesin işte..
Ne olursa olsun sabrediyor, bekliyor ve gücünü hiç kaybetmeden bekleyişte oluyosun güzel günleri düşünüp onları bekliyosun..
Yıllardır ayaktasın yıllardır gücünü kaybetmedin ne olursa olsunn tebessüm etmektesin..
SENİ SEVİYORUM GÜÇLÜ KARDELENİM İYİ Kİ BENİMSİN!!
Güçlü ve sabırlı ahirim bak artık ben varım diğer yarın gücüne güç katıcam ve hep yanında olucam karınlığa düştüğünde ışık saçıcam sana zaten bu yüzden DOLUNAY'ım dedin ya banaa..
Besmele ile başladık ahire giden bu yolda Allah bizimle sevdiğim, Allah bizimle..
         

           Dolunay'ın seni çook özledi..
                Dualarda buluşalım,
                  Dua'ma amin olanım ..


                                                                                          - DOLUNAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder