Eskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir Emlak

29 Ocak 2015 Perşembe

İftarım Oldun..

Sensiz günlerde açtım, susuzdum, bitkindim ben...
Oruçluydum sanki sensiz bu hayata.
Sen ki benim iftarımdın, bunu sen geldiğinde anladım ben..

Öyle bir geldin ki bitkin olan bana,
Gelişin suyum oldu,
Kurumuş topraklara düşün yaz yağmurum misali..
Bir yağmur gibi geldin,
Toprak bendim ve suyla canlanacaktım,
İftarımı suyla açacaktım..
Aylarca, Yıllarca yağmadı yağmur.

Amaa DOLUNAY'lı bir gece, öyle güzel yağmaya başladın ki..
Her yerim sırılsıklam oldu..
Seninle açtım oruçlu kaldığım hayat orucunu,
Seninle susuzluğumu giderdim..
Sırılsıklam AŞIK oldum sana .

Yağışınla, toprak PAPATYA'larla doldu taştı..
Her yer PAPATYA oldu..
Eveet toprak bendim su oldun yağdın bana,
Sonra PAPATYA olarak çıktın topraktan..

Ve sen sevdiğim;

Her DOLUNAY'lı gecelerde yağıyorsun üzerime,
Benimle bir olup, PAPATYALARA dönüşüyorsun..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder