Eskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir EmlakEskişehir Emlak

20 Ocak 2015 Salı

Ben Kendimi Anlatıyorum

Ben kendimi anlatıyorum
Bülbülün şakırken anlattığı gibi
Bomboş mazide birşeyler arıyorum
Yavrusunu arayan yaralı bir kuş gibi

Derin bir acı duyuyor şu mahsun kalbim
Ağlamak isteyen gözlerim sanki susmuş 
Ruhumu ince bir matem sarmış benim 
Zincirle bağlamışlar ,hasrettn kanım donmuş 

Bu bir hıçkırık güzel bir rüyada
Neler aradım ne buldum şu ümitsiz dünyada
Bir varım bir yokum özlemin verdiği hülyada
Bu ben miyim yoksa ,serap mı gördüm rüyada ?

Ben kendimi anlatıyorum 
Yalnız kendi dilimce kendi bildiğimce
Bir sevgide,ümitte,hayalde arıyorum 
Ruhumdan birşeyler kopup gelince..

                                   (PAPATYA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder