31 Ocak 2015 Cumartesi

Gönül Pusulam..

Güven dolu, umut dolu yarınım,
Dünüm bugünüm geleceğim..
Duama amin,
Namazda arkama saf duranım..

Sen ki gelişinle solan çiçeğimi,
Kuruyan dallarımı yeşerten oldun..
Sen ki
Yıkılmaya ramah kala,
Güçsüz kalan bedenimi dimdik tutan oldun,

Eyy tebessümünü, gözlerini kalbime işlediğim..
Eyy gelişyle, hayallerimin gerçeğe dönüştüğü yarim,

Sen..

Nefes bildiğim Sen..
Elif bildim Tek bildim seni..
La bildim, yok saydım senden ötesini..

Sen yokken;

Çıkmaza çıkardı senden öte sokaklar,
Kaybolur, bulamazdım varacağım yeri..
Vee şimdi sevdiğim;

Çıkmaza çıksa sokaklar, kaybolsomda çıkmazlarda,
Kalbimin yönü belli, sana çıkıyor tüm varışlar..
Sensin benim pusulam, sensin benim gönül haritam..

Öylee bir geldin ki yarimm;


TÜM YOLLARI SANA, AŞKIMIZA ÇEVİRDİN ..



29 Ocak 2015 Perşembe

İftarım Oldun..

Sensiz günlerde açtım, susuzdum, bitkindim ben...
Oruçluydum sanki sensiz bu hayata.
Sen ki benim iftarımdın, bunu sen geldiğinde anladım ben..

Öyle bir geldin ki bitkin olan bana,
Gelişin suyum oldu,
Kurumuş topraklara düşün yaz yağmurum misali..
Bir yağmur gibi geldin,
Toprak bendim ve suyla canlanacaktım,
İftarımı suyla açacaktım..
Aylarca, Yıllarca yağmadı yağmur.

Amaa DOLUNAY'lı bir gece, öyle güzel yağmaya başladın ki..
Her yerim sırılsıklam oldu..
Seninle açtım oruçlu kaldığım hayat orucunu,
Seninle susuzluğumu giderdim..
Sırılsıklam AŞIK oldum sana .

Yağışınla, toprak PAPATYA'larla doldu taştı..
Her yer PAPATYA oldu..
Eveet toprak bendim su oldun yağdın bana,
Sonra PAPATYA olarak çıktın topraktan..

Ve sen sevdiğim;

Her DOLUNAY'lı gecelerde yağıyorsun üzerime,
Benimle bir olup, PAPATYALARA dönüşüyorsun..






Ve 29 Kasım akşamı..

Hastanedeyim,yalnızım,dua etmekten başka birşey gelmiyor elimden,Rabbime sığınıyorum,akşam daha başka hissettiriyor dertleri..Elimde telefon birtek Dolunay'ım var yanımda.Seviyor emindim ama resmiyet yoktu bekliyorum ne zaman tam anlamıyla itiraf edecek derken birden aradı : 'Papatyam ! Birşey söyliycem ben..Şey!Sadece dinle bölme zaten konuşamıyorum.Zor bir hayatım var biliyorsun yaşadıklarım belkide daha yaşayacaklarım var.Ve ben böyle zamanlarda yanımda olacak helalimi buldum.Dua ettiğim ahirimi buldum.Bana hayat arkadaşı olacak,cennete giden yolda bana doğru yol gösterecek,yanlışımı düzeltecek,gerektiğinde yanlışını düzeltmekten hoşnut olcağım eşimi buldum ve onu bu sefer elimden kaçırmak istemiyorum ben .Mümin genç hep duasını ettiği müminesini buldu.Acaba bu mümine de cennete giden yolda bu müminle el ele yürümek ister mi ?'

Veee ben şoookk!!Kalbim yerinden çıkacaktı sanki.Konuşayı bırak düşünmeyi unutmuştum.Aradığım adamı bulmanın mutluluğu sardı bedenimi.Dualarım kabul oldu.O an tek birşey geçirdim içimden ''Şükürler olsun'' sadece bu mutluluktan ağlayabilirdim. Ve '' evet'' dedim. Manyak ya nasıl hayır denir bu teklife.O saf,temiz,kocaman yüreğinden gelerek nasıl da güzel konuşmuştu ahirim benim,arayıpta bulamadığım.

Bugünde ''BİZ'' olalı tam iki ay oldu ; dolu dolu, her günü ayrı güzel,her gününde daha çok aşık olduğum,daha çok bağlandığım,daha çok biz olduğumuz iki ay .. Sanki hep benimleydin Dolunay'ım! Sen yokken napıyordum ? Nasıl yaşıyordum? Bilmiyorum,hatırlamıyorum.O kadar sahipledim o kadar benimsedim ki sensiz alacağım nefes haram olur bana .'Benim o ' bunu öyle bir ezberlettim kazıdım ki yüreğime Allahtan başka silip atabilecek birisi yok.

Benim oluşuna binlerce şükrettiğim adam beni seçtiği için öyle mutluyum ki anlatamam.İki aydır yaşadığımı anladım ,hayat buymuş be dedim.Ben seninle doğru yolu buldum ,seninle yaşamayı öğrendim.Mutluluğu ,aşkı,sadakatı,güveni,sevmeyi,iyiliği,imanı,şükretmeyi seninle gerçekten anladım.Ve ben yemin ettim seni mutlu etmeye yaşadıklarını unutturmaya,zamanında yaşattıklarımı unutturmaya.Çünkü gülmek benim yarime yakışan en güzel şey.Sen gülerken gözlerinin içi gülüyor ya böyle o manzarıyı hiçbirşeye değişmem.Güldüğünde çimen gözlerinin ışıldayışı var ya..' Rabbim nasılda özenerek yaratmış ' deyip bakakalıyorum sadece.Birtanem,ahirim,sonsuzum,çimen gözlüm,hayat arkadaşım herşeyim o benim !Rabbime şükürler olsun onu bana nasip etti.



DOLUNAY'IM daha nice iki aylara ,yıllara inşAllah beraber mutlu huzurlu...

BENİ SEÇTİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM HELALİM


(Bana işim var diyip bloguma yazı yazmış deli ya tam deli.belirtmek isterim ki her ayını kutlayan ergenler olarak görmeyin bizi bizim her günümüz bizim için böyle ve o bana Rahmanın en güzel hediyesi )

Öylee güzel bambaşka ki bugün ..

   Onunla bir ve TEK olduğumuz günün tekrarı bugün ayın 29'u bugüünn.. 

  Rahmana şükürler olsun ki onu verdi bana, Rahmana şükürler olsun ki böylesine günde onunlayım, öyle mutluyum ki çünkü o benim ilk aşkım ..
İlk okulda geldiğinde sınıfımıza ona aşık olmuştum gözleri o kadar güzeldi ki o an yemin olsun ki şuan benimle gözlerimi kapattıkça yaşıyoum o ilk anı..
Duvar kenarı tarafına oturmuştu geldiğinde arkanın iki önü ben ise cam kenarında haylazlarlaydım onu gördüm çocuğum ama kalbim çocuk değil işte, neyse onu görür görmez saf saf bakmaya başladım boyum kısaydı göremiyodum onu uzak dusuyodu orta sıraya tam ortaya geçtim ordan görünüyodu PAPATYAM!
   İçimde çook büyük acılarım vardı geceleri hep ağlardım bunları burda yazamam yazmakta istemem o acıları bastırmak için taa o zamanlar güler eğlenirdim herkes ise beni yalnış anlardı papatyam gibi..
  Yakın arkadaşıma demiştim onu sevdiğimi, oda bende seviyorum onu demişti! şook olmuştum! ama belli etmedim sustum..
Bir kaç gün sonra bi arkadaşla sevdiğimi ve onunla arkadaş olmamı söyledim, ama yuzüne söylüyemezdim o kadar çook büyük sevgi taşıyordum ki , o küçük bedenim taşıyamazdı o anı..
Okul çıkışında;
O, yakın arkadaşı ve ben kaldık sınıfta, cevabını verecekti o anı hayatım boyunca unutamam..
Sözlüğümün baş sayfasından küçük bi parça yırtmıştı ve " Hayır " yazmıştı..
Yıkılmıştım eve gidip ağlamıştım çünkü çok seviyordum o bambaşkaydı cesurdu, sertti, ihtiyacım vardı ona içimdekileri birine anlatmam gerekti ama olmadı..
Arkadaşda seviyor demiştim ya hani, oda bunu duydu gaza geldi bir idda gibi hemen teklif etti birşeyler oldu papatyada kabul etti..
Yıkıldım ama belli etmedim ona kendimce küstüm ama ona belli etmedim, çünkü üzülürdü kıyamazdım onaa..

    Çocuktum ama;
" Koskoca bir yüreğim vardı benimm !! "

Vee bakın o artık benimm..
İlk aşkıma kavuştum yıllar sonra ve şuan ahire söz verişimizin, hayat arkadaşı oluşumuzun tekrarındayız ..


    Nice nice "29" lu aylara İLK AŞKIM ..

      SENİİ ÇOOOOK SEVİYORUUM !!

27 Ocak 2015 Salı

BÎR HAYALLE BAŞLADI BÎZÎMKÎSÎ

...'' Kapat gözlerini.Hayal et.Papatyalarla dolu bir kırdayız.Sadece sen ve ben.Ha birde kuşlar,kalplerimizin ritmine ortak oluyorlar sanki.Duy seslerini.Tertemiz bir hava yüreğin gibi.Derin nefes al.Aa bak bir ağaç var gölgesinde piknik mi yapsak?Koş! Son gelen aç kalır! Ahh ayağım!Düştüm.Iyiyim tamam.Hoop kandırdım koş!Ahahahha.Semaveride yakalım.Çay bir başkadır.Şimdi ise bambaşka.Neden mi?Içince sende anlayacaksın.Çay olana kadar seni şu salıncak sallayabilir miyim?Dur ya bu çok sade biraz papatya lazım buna.Değil mi?Buyrun prenses.Gökyüzüne bak.Masmavi.Sonsuz gibi.Dalıp gidesi geliyor insanın gözlerin gibi.Rüzgarın o güzel yüzüne dokunuşunu hissetti.Rüzgar olmak isterdim şuan.Eyvah semaver koş!Gel otur, temiz hava acıktırdı.Bu benim bardağım.Tuğralı.Bir gün ellerinden yemek nasip olur mu ki?Yediğim en güzel yemek olurdu herhalde?Amin.Neden mi?Içimden dua ettimde.Kalk hadi şu tepeye çıkmamız lazım gün batımına az kaldı.Elini verir misin?Düşmeni istemem.Otur.Biraz papatya alıp geleceğim.Biraz klasik olabilir ama bu taç sana çok yakışacak.Papatyaların kraliçesisin sen bundan sonra.Nedenini boşver ben diyorum yetmez mi? Benim ismimin anlamını biliyor musun?Yıldız.Dolunay mı?Aa evet gökyüzünde.Tamam ben Dolunay sen Papatya.Benim Papatyam...''
    O gecemi aydınlattığı gibi o geceden sonra karanlığımı aydınlatan, birtek benim görebildiğim bir Dolunay'ım vardı.Evet o benimdi.O benim kabul olan en güzel duamdı.Helalim O'ydu.Gelişinden,sahiplenişinden,kalbime dokunuşundan belliydi.Cesaretine kapıldım desem yeridir aslında.'Benimsin' deyişine en çokta.Kalbime öyle bir dokundu ki o söz.Sanki sağır bir insanın ilk duyuşu gibi.Bundan öncekilere sağırmışım ben.Harfler dokundu tek tek yüreğime, atışını değiştirdi sanki...
     Eveeeet! O gün bugündür ben Papatyayım o Dolunay ışte.Sonra ben hastaneye yattım.Ve Dolunay'ım beni bir an bile yalnız bırakmadı.Dualarıyla,kalbiyle hep yanımdaydı çok şükür.O olmasaydı ne yapardım ,o bir ay nasıl geçerdi inanın bilmiyorum.Kafayı yerdim kesin.Rabbimin dualarını kabul edişi ışte !
         
             SON AŞKIM,ÎLK YÂRÎM,CAN BÎLDÎĞÎM,ÖMRÜMÜ VERDÎĞÎMSÎN !!

26 Ocak 2015 Pazartesi

DOLUNAY'IM

   ( Bu karşılaşma tesadüf olamazdı çünkü birbirlerine en çok ihtiyaçları olduğu zaman karşılaşmıştı Dolunay ve Papatya.Zor zamanlar yaşıyorlardı ve birine ihtiyaçları vardı.Her ikiside Allah'a aynı duayı ediyordu birbirlerinden habersiz : '' Allah'ım artık helalimi karşıma çıkar ona ihtiyacım var. '' Ve duaların kabul oluşu...Duayla buluşan mümin ve müminenin aşkı bu ,sonsuza kadar sevmeye yeminli iki müslüman gencin..)
     Her ne kadar çocukluk arkadaşı olsakta yıllarca konuşmadık ama unutmadık unutamazdık. Dolunay ilkokuldan hatırladığım birkaç kişiden biri ve en önemlisi çünkü beni sevdiğini az çok hatırlıyorum ama Dolunay herşeyi hatırlıyor şaka gibi! Hatırlamasını istemediğim ,benim çoktan unuttuğum şeyleri bile. Rezillik ! Hatırlamak istemiyorum çünkü yerimde hiç durmazdım hiç yapmam diyeceğim şeyleri yapmışlığım var, delinin tekiydim kısaca.. Her neyse aslında ben Dolunay'ı lisede de birçok arkadaşıma anlatmıştım '' iki yakın arkadaş ikiside beni seviyordu kızım benim için kavga etmişlerdi yaaa ''' gibi şeyler sırf hava atmak için.Evet ikiside beni sevdi ama ben Dolunay'ı değil diğer çocuğu seçtim.Neden mi? Bilmiyorum çocukluk işte.Ama iyiki öyle yapmışım...
    Eski arkadaşlar hep facebook ile tanışır ya bizimki de öyle işte.Bende isterdim sokakta çarpışalım ilk görüşte aşk olsun falan filmlerde ki gibi ama gerçek hayat bu işte.Hem öyle olsa bile Türk'üz biz yani ne bekleyebilirsin ki ' önüne baksana öküz ' der geçersin. Hayır yalan mı ? Yalansa yalan de? Neyse oraya girersek çıkamayız.Bir gün bi baktım istek gelmiş
! DOLUNAY ! Tabi her genç kız gibi hemen profil resmine baktım ' yuhh.hadi be.nolmuş buna.' gibi şeyler söylemeye başladım.Mesaj atmadım zaten hemen atmam da yani banane.Sütlaç'ıma mesaj attım tabi hemen değerlendirme yaptık çocuk arayıpta bulamadığım ama ' Allah sahibine bağışlasın' dedik ve mecburen içimize attık yapamayız çünkü.Sonra bir baktım bu fotoğraflarımı beğeniyor falan kesin mesaj atacak dedim ertesi gün attı ve ben evde çığlık atıyorum sevinçten nedenini bilmiyorum ama hiçbir zaman böyle birşey yapmadımda.Klasik konuşmalar oldu tabi ama herşey hızlı ilerledi anlamadım.Hemen numaralarımızı aldık falan işte o gün bugündür muhabbetimiz hiç bitmedi şükürler olsun.
      İlk kez korkmadan çekinmeden konuştum bir erkekle.Farklıydı hissedebiliyordum.Kalbim bir başka atmaya başlamıştı.Onun içinde öyleydi gayet belliydi.Tam zamanında girmişti hayatıma en zor zamanlarımı yaşayacaktım.Konuşmaz diye düşünmüştüm ama karanlığımı aydınlattı Dolunay'ım benim.Duygularını az çok belli etti daha ilkbaştan.Cesur ve kendinden emindi.Ama hoşlandığımı anladığım zaman hastaneye yatmadan önceki geceydi.O gece ilk hayalimizi kurduğumuz gece.O gece dışardan hala eski iki arkadaş gibi göründüğümüz ama kalplerimizin hiç ayrılmamak üzere birlikte atmaya başladığı gece.O gece bana Papatya dediği gece.O gece ona Dolunay dediğim gece..
    Geçen yılları unut Dolunay'ım bizim hikayemiz o gece başladı.Papatyalar arasında dolunayı izlerken sevmeye başladım seni ben...
                                                                    
                                                                                (PAPATYA)

21 Ocak 2015 Çarşamba

Papatya'm ..

   Bak senden habersiz blog'u açtım ve yazmaktayım.
Seni sevdiğimi durduk yere paat! diye söyleyişim gibi oldu buda işte, tutamadım içimde açtım bilgisayarı yazmaktayım yüreğimden kopanları..
   Ahiriimm, sabah güneşim, umut dolu yarınım, feracesine toz kondurmadığım, biliyo musun senin en çok da güçlü ve sabırlı olusunu seviyorum. Ben böyle oluşunu kardelene benzetiyorum, çünkü kardelenler kışın soğuk ve karlı günlerine aldırış etmeden karları itip çıkar ve rengarenk açarlar bembeyaz karın üzerinde öyle güzel görünürler ki sapa sağlam vede dimdik!!
Sende öylesin işte..
Ne olursa olsun sabrediyor, bekliyor ve gücünü hiç kaybetmeden bekleyişte oluyosun güzel günleri düşünüp onları bekliyosun..
Yıllardır ayaktasın yıllardır gücünü kaybetmedin ne olursa olsunn tebessüm etmektesin..
SENİ SEVİYORUM GÜÇLÜ KARDELENİM İYİ Kİ BENİMSİN!!
Güçlü ve sabırlı ahirim bak artık ben varım diğer yarın gücüne güç katıcam ve hep yanında olucam karınlığa düştüğünde ışık saçıcam sana zaten bu yüzden DOLUNAY'ım dedin ya banaa..
Besmele ile başladık ahire giden bu yolda Allah bizimle sevdiğim, Allah bizimle..
         

           Dolunay'ın seni çook özledi..
                Dualarda buluşalım,
                  Dua'ma amin olanım ..


                                                                                          - DOLUNAY

Koruyucu Meleğim

Bugün anladım ki senin yanındayken harabeler sanki saray, bozkırlar uçsuz bucaksız kır,her yer çiçek böcek ,sanki ilkbahar bu dondurucu kış...Üşümüyorum senin yanında mesela sanki yaz gelmiş her yer cıvıl cıvıl,kelebekleri sığdıramıyorum bu bedene seni görünce bak her yerdeler!
   Ahh ! Koruyucu Meleğim benim! Senin kollarında öyle güvende hissediyorum ki , o kadar korkusuz oluyorum ki anlatmam... Bugün daha çok anladım bunu.Ellerin ellerimdeyken,gözlerin gözlerimdeyken ikimize hicbirşey olmaz Allah'ın izniyle..
   Niye mi yazıyorum bunları ? Bütün dünya duysun istiyorum PAPATYA&DOLUNAY hikayesini! Bu sevda bambaşka çünkü .Haykırmaya değer... 
                                        

          Çimen gözlerine dalıp gitmek vardı şimdi....
  
                                                               (Papatya)

20 Ocak 2015 Salı

Ben Kendimi Anlatıyorum

Ben kendimi anlatıyorum
Bülbülün şakırken anlattığı gibi
Bomboş mazide birşeyler arıyorum
Yavrusunu arayan yaralı bir kuş gibi

Derin bir acı duyuyor şu mahsun kalbim
Ağlamak isteyen gözlerim sanki susmuş 
Ruhumu ince bir matem sarmış benim 
Zincirle bağlamışlar ,hasrettn kanım donmuş 

Bu bir hıçkırık güzel bir rüyada
Neler aradım ne buldum şu ümitsiz dünyada
Bir varım bir yokum özlemin verdiği hülyada
Bu ben miyim yoksa ,serap mı gördüm rüyada ?

Ben kendimi anlatıyorum 
Yalnız kendi dilimce kendi bildiğimce
Bir sevgide,ümitte,hayalde arıyorum 
Ruhumdan birşeyler kopup gelince..

                                   (PAPATYA)

Seni Sevmek Öyle Güzelki Ahirim..

      Fark ettim de bu sevdayı güzel yapan sendin yâr ! Neden mi ? Çünkü ben yine aynı ben ama sevda bu sefer bambaşka...


      Seviyorum seni kalbi kocaman minik adamım... Her sabah namaza uyandırışını seviyorum.Yüreğinden koparak gelen o güzel mesajlarınla uyanmayı seviyorum.Sesini duymayı seviyorum.Beni sahiplenişini seviyorum.Koruyup kollamanı,merak edişini seviyorum.'haydi namaza' deyişini seviyorum.Seninle aynı duaya amin demeyi seviyorum.Hasta olduğumda yanımda oluşunu seviyorum.Sevdanı gözlerinle anlatışını seviyorum...
   
     Karanlığıma güneş gibi doğan Dolunay'ım! Benim oluşunu seviyorum Ahirim ! Ha peki bunlar olmasa da sevmermiyim peki ?
Ben sana 'Seni Allah için seviyorum' desem anlar mısın Dolunay'ım?...
Güzel olan sevgilim deyip koluna takıp gezdirmek değil anlayın.Güzel olan; besmele ile başlamaktır sevdaya, söz vermektir iki cihanda da yanında olacağına,dualarının başrolü yapmaktır,mutlu etmektir,ne olursa olsun yanında olmaktır,helalim deyip nikahsız dokunamamaktır,haydi namaza demektir,aynı duaya 'amin' diyebilmektir.. Yaşamayan anlamaz güzel olan ALLAH İÇİN SEVMEKTİR <3